Growth in Standardized Ability and Achievement Test Scores From 3rd to 10th Grade (2004) Rosenthal, Adena S. Rescorla, Leslie A. Journal of educational psychology Vol. 96 Núm. 1 Pág. 85-96
- Número de citas: 2 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas PSICOLOGIA 2
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Profiles of competence development in mathematics and reading in early secondary education Vol. 37 Núm. 4 Pág. 1015-1034 ARTICULO | 2022 | European journal of psychology of education |
Freund, Micha-Josia
Gnambs, Timo
Lockl, Kathrin
Wolter, Ilka
|
Developmental relationship between declarative metacognitive knowledge and reading comprehension during secondary school Vol. 34 Núm. 2 Pág. 397-416 ARTICULO | 2019 | European journal of psychology of education |
Edossa, Ashenafi Kassahun
Neuenhaus, Nora
Artelt, Cordula
Lingel, Klaus
Schneider, Wolfgang
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024