A Reflection on Initiatives for Teachers’ Professional Development Through Language Assessment Literacy (2021) Giraldo, Frank Profile. Issues in Teachers' Professional Development Vol. 23 Núm. 1 Pág. 197-213
- Número de citas: 3 (33.3% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 3
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
The Factors Contributing to Language Teachers’ Effectiveness in an EFL Learning Context: A Questionnaire Validation Study Vol. 24 Núm. 2 Pág. 63-79 | 2022 | Profile |
Nayernia, Akram
Nosrati, Rana
Mohebbi, Hassan
|
Language Assessment Literacy: Insights for Educating English Language Teachers through Assessment Vol. 28 Núm. 3 Pág. 1-15 | 2021 | HOW |
Giraldo, Frank
|
Language Assessment Literacy and Teachers’ Professional Development Vol. 23 Núm. 2 Pág. 265-279 | 2021 | Profile |
Giraldo, Frank
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 03-Nov-2024