Education and dialogical self (2023) ARTICULO Monereo Font, Carles Hermans, Hubert Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje Vol. 46 Núm. 3 Pág. 445-491

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Posiciones identitarias del profesorado frente a situaciones de emergencia social.
Posiciones identitarias del profesorado frente a situaciones de emergencia social. Vol. 28 Núm. 1 Pág. 1-13 ARTICULO
2025 Revista electrónica interuniversitaria de formación del profesorado
Weise, Crista Bretones Peregrina, Eva Martínez Lozano, Virginia Flores Aguilar, Gonzalo
Examining Finnish teachers’ professional agency in the professional community in curriculum reform
Examining Finnish teachers’ professional agency in the professional community in curriculum reform Vol. 47 Núm. 4 Pág. 875-906 ARTICULO
2024 Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje
Laivuori, Martti Toom, Auli Tikkanen, Lotta Pyhältö, Kirsi
The role of reflection in learner identity construction
The role of reflection in learner identity construction Vol. 47 Núm. 4 Pág. 744-767 ARTICULO
2024 Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje
Martín Ortega, Elena Solari Maccabelli, Mariana Andrea
The arts as a tool for identity development
The arts as a tool for identity development Vol. 47 Núm. 4 Pág. 711-743 ARTICULO
2024 Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje
Subih, Majd Wojcik, Teresa G. Bialka, Christa S.
‘I feel like they don’t want us to stay’
‘I feel like they don’t want us to stay’ Vol. 47 Núm. 4 Pág. 796-823 ARTICULO
2024 Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje
Bian, Yue
‘At sea with Lucas’
‘At sea with Lucas’ Vol. 47 Núm. 4 Pág. 824-851 ARTICULO
2024 Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje
Figueroa Céspedes, Ignacio
Neither student nor teacher?
Neither student nor teacher? Vol. 47 Núm. 4 Pág. 768-795 ARTICULO
2024 Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje
Weise, Crista Rojos Sasso, Paulina
Dynamics of the construction of agency and identity during the transition from primary to secondary school in students in Colombia
Dynamics of the construction of agency and identity during the transition from primary to secondary school in students in Colombia Vol. 47 Núm. 4 Pág. 686-710 ARTICULO
2024 Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje
Aristizábal Oviedo, Danna Barbato, Silviane Bonaccorsi
Towards the integrated study of the dialogical self and agency to research personal change in education
Towards the integrated study of the dialogical self and agency to research personal change in education Vol. 47 Núm. 4 Pág. 672-685 ARTICULO
2024 Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje
Ventura, Ana Clara Liesa, Eva Roncancio Moreno, Mónica
Reconfiguración de la identidad de docentes universitarios en el contexto de la pandemia
Reconfiguración de la identidad de docentes universitarios en el contexto de la pandemia Núm. 44 Pág. 5
2024 Revista CS
Vélez Guerra, Etna Ximena Roncancio Moreno, Mónica
From teacher to school principal. Analysis of an identity transition process
From teacher to school principal. Analysis of an identity transition process Vol. 47 Núm. 3 Pág. 515-544
2024 Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje
Mollá Trill, Núria Castelló Badia, Montserrat
El desarrollo de la voz inclusiva durante la participación en una comunidad profesional de aprendizaje
El desarrollo de la voz inclusiva durante la participación en una comunidad profesional de aprendizaje Núm. 44 Pág. 6
2024 Revista CS
Meneses Pinto, Carla Liesa, Eva
¿Por qué decidí dedicarme a la docencia? Las voces y posiciones identitarias en profesores en formación de Educación Primaria
¿Por qué decidí dedicarme a la docencia? Las voces y posiciones identitarias en profesores en formación de Educación Primaria Vol. 23 Núm. 53 Pág. 210-226
2024 REXE
Hernández Morales, Cecilia Monereo Font, Carles Weise, Crista
El abismo universitario
El abismo universitario Núm. 9 Pág. 323
2024 epsir: European Public & Social Innovation Review
Sánchez Brkic, Daniel Andreucci – Annunziata, Paola

* Último cálculo de métricas Dialnet: 02-Feb-2025