Social media and non-university teachers from a gender perspective in Spain (2024) Martín-Gutiérrez, Ángela Said Hung, Elias Conde Jiménez, Jesús NAER. Journal of New Approaches in Educational Research Vol. 13 Núm. 1 Pág. 1-0

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Teachers’ perceptions on the effect of in-service training in Innovative Learning Environments on the implementation of student-centred approaches
Teachers’ perceptions on the effect of in-service training in Innovative Learning Environments on the implementation of student-centred approaches Núm. 22 Pág. 10 ARTICULO
2024 IJERI
Granda Piñán, Amelia Rosa Alameda Villarubia, Alberto Mengual Andrés, Santiago
Safe, Transparent, and Ethical Artificial Intelligence
Safe, Transparent, and Ethical Artificial Intelligence Núm. 22 Pág. 1 ARTICULO
2024 IJERI
García Peñalvo, Francisco José Alier Forment, Marc Pereira Varela, Juanan Casany, María José

* Último cálculo de métricas Dialnet: 19-Jan-2025