Social media and non-university teachers from a gender perspective in Spain (2024) Martín-Gutiérrez, Ángela Said Hung, Elias Conde Jiménez, Jesús NAER. Journal of New Approaches in Educational Research Vol. 13 Núm. 1 Pág. 1-0
- Número de citas: 2 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 2
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Teachers’ perceptions on the effect of in-service training in Innovative Learning Environments on the implementation of student-centred approaches Núm. 22 Pág. 10 ARTICULO | 2024 | IJERI |
Granda Piñán, Amelia Rosa
Alameda Villarubia, Alberto
Mengual Andrés, Santiago
|
Safe, Transparent, and Ethical Artificial Intelligence Núm. 22 Pág. 1 ARTICULO | 2024 | IJERI |
García Peñalvo, Francisco José
Alier Forment, Marc
Pereira Varela, Juanan
Casany, María José
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 19-Jan-2025