Social media and non-university teachers from a gender perspective in Spain (2024) ARTICULO Martín-Gutiérrez, Ángela Said Hung, Elias Conde Jiménez, Jesús NAER. Journal of New Approaches in Educational Research Vol. 13 Núm. 1 Pág. 1-0

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Conectados fuera, desconectados dentro
Conectados fuera, desconectados dentro Vol. 28 Núm. 1 Pág. 83-106
2025 RIED
Marcelo Martínez, Paula Yot Domínguez, Carmen Yanes Cabrera, Cristina
Teachers’ perceptions on the effect of in-service training in Innovative Learning Environments on the implementation of student-centred approaches
Teachers’ perceptions on the effect of in-service training in Innovative Learning Environments on the implementation of student-centred approaches Núm. 22 Pág. 10 ARTICULO
2024 IJERI
Granda Piñán, Amelia Rosa Alameda Villarubia, Alberto Mengual Andrés, Santiago
Safe, Transparent, and Ethical Artificial Intelligence
Safe, Transparent, and Ethical Artificial Intelligence Núm. 22 Pág. 1 ARTICULO
2024 IJERI
García Peñalvo, Francisco José Alier Forment, Marc Pereira Varela, Juanan Casany, María José
Categorising inclusive education and disability narratives, actors and expertise on Instagram, YouTube and Twitter
Categorising inclusive education and disability narratives, actors and expertise on Instagram, YouTube and Twitter Vol. 13 Núm. 1 Pág. 16 ARTICULO
2024 NAER
Barroso Moreno, Carlos Heras Cuenca, Ana María de las Bañares Marivela, Elena Rayón Rumayor, Laura
Eye-tracking contribution on processing of (implicit) reading comprehension
Eye-tracking contribution on processing of (implicit) reading comprehension Vol. 13 Núm. 1 Pág. 13 ARTICULO
2024 NAER
Peña Álvarez, Cristina de la

* Último cálculo de métricas Dialnet: 27-Apr-2025