The Nominal Group Technique as a tool to select items that measure the level of digital skills in postgraduate students (2024) ARTICULO Rodríguez Pavón, Pedro R. Morales Salas, Rubi Estela Infante Moro, Alfonso Infante Moro, Juan Carlos IJERI. International journal of Educational Research and Innovation Núm. 21 Pág. 6-0
- Número de citas: 2 (50.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 2
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Design and validation of a self-assessment tool for STE(A)M teachers in CLIL contexts Vol. 15 Núm. 1 Pág. 186-203 ARTICULO | 2025 | JOTSE |
Luelmo del Castillo, María José
Izquierdo Sánchez Migallón, Elvira
Vinuesa Benítez, Virginia
García Manzanares, Nuria
|
Aspects to be taken into account by teachers for the correct use of Moodle as a support tool for face-to-face teaching Vol. 13 Núm. 2 Pág. 215-224 ARTICULO | 2024 | Campus Virtuales |
Infante Moro, Alfonso
Infante Moro, Juan Carlos
Gallardo Pérez, Julia
Nguyen, Thi-Loc
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 06-Apr-2025