Multilingualism and Very Young Learners (2015) Portolés, Laura

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 1

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
In-service teachers’ language attitudes in the Valencian educational system
In-service teachers’ language attitudes in the Valencian educational system Núm. 71 Pág. 121-146 ARTICULO
2021 Caplletra
Guzmán Alcón, Irene Portolés, Laura
The effect of L4 on translation students’ L1/L2 writing scripts
The effect of L4 on translation students’ L1/L2 writing scripts Vol. 14 Núm. 1 Pág. 1-32 ARTICULO
2021 Language Value
Guzmán Pitarch, Josep Roderic
La introducción del aragonés en las aulas. Análisis de su influjo en las actitudes lingüísticas del alumnado de educación primaria
La introducción del aragonés en las aulas. Análisis de su influjo en las actitudes lingüísticas del alumnado de educación primaria Núm. 59 Pág. 159-181
2021 RLA
Campos Bandrés, Iris Orosia
El multilingüisme a l’escola
El multilingüisme a l’escola Núm. 68 Pág. 125-147 ARTICULO
2020 Caplletra
Portolés, Laura
Estudi de les actituds dels estudiants de magisteri a l’Aragó cap al català
Estudi de les actituds dels estudiants de magisteri a l’Aragó cap al català Núm. 30 Pág. 265-280 ARTICULO
2020 Treballs de sociolingüística catalana
Campos Bandrés, Iris Orosia
Aportaciones para una planificación lingüística en el Alto Aragón
Aportaciones para una planificación lingüística en el Alto Aragón Vol. 17 Núm. 2 Pág. 103-121 ARTICULO
2019 Revista de investigación en educación
Campos Bandrés, Iris Orosia
Analysis of the correlation between self-perceived linguistic competence and language attitudes in the Valencian multilingual context
Analysis of the correlation between self-perceived linguistic competence and language attitudes in the Valencian multilingual context Núm. 23 Pág. 545-562 ARTICULO
2018 Fòrum de Recerca
Morales Ezquerra, Ariadna
Translanguaging as a teaching resource in early language learning of English as a an additional language (EAL)
Translanguaging as a teaching resource in early language learning of English as a an additional language (EAL) Vol. 10 Núm. 1 Pág. 61-77 ARTICULO
2017 Bellaterra
Portolés, Laura Martí Arnándiz, Otilia

* Último cálculo de métricas Dialnet: 24-Nov-2024