Portolés, Laura
Doctor/a por la Universitat Jaume I con la tesis Early multilingualism (2013) .
Universitat Jaume I FILOLOGÍAS FILOLOGÍA MODERNA
Citas por año de emisión
Anualidad | Citas |
---|---|
2024 | 2 |
2023 | 3 |
2022 | 5 |
2021 | 10 |
2020 | 5 |
2019 | 2 |
2018 | 2 |
2017 | 2 |
2016 | 0 |
2015 | 0 |
2014 | 0 |
2013 | 0 |
2012 | 0 |
2011 | 0 |
Citas por año de publicación
Anualidad | Publicaciones | Citas |
---|---|---|
2021 | 1 | 1 |
2020 | 2 | 14 |
2019 | 1 | 1 |
2017 | 1 | 3 |
2016 | 3 | 2 |
2015 | 2 | 8 |
2011 | 1 | 2 |
2012 | 0 | 0 |
2013 | 1 | 0 |
2014 | 3 | 0 |
2018 | 1 | 0 |
2022 | 0 | 0 |
2023 | 0 | 0 |
2024 | 0 | 0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet | Citas | |
---|---|---|
8 | Artículo de revista | 20 |
7 | Capítulo de libro | 1 |
2 | Libro | 10 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 5
Publicaciones más citadas
Anualidad | Publicación | Tipo | Citas |
---|---|---|---|
2020 |
Teachers’ beliefs about multilingual pedagogies and the role of initial training
|
Artículo ARTICULO | 10 |
2015 |
Multilingualism and Very Young Learners
|
Libro | 8 |
2020 |
El multilingüisme a l’escola
|
Artículo ARTICULO | 4 |
2017 |
Translanguaging as a teaching resource in early language learning of English as a an additional language (EAL)
|
Artículo ARTICULO | 3 |
2011 |
A Multilingual Portrait Of Language Attitudes In Higher Education
|
Libro | 2 |
2016 |
Pragmatic functions of formulaic speech in three different languages
|
Artículo ARTICULO | 2 |
2019 |
Is Teacher Talk for Very Young Language Learners Pragmatically Tuned? Directives in Two EAL Classrooms
|
Capítulo | 1 |
2021 |
In-service teachers’ language attitudes in the Valencian educational system
|
Artículo ARTICULO | 1 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 28-Nov-2024