Rinn, Anne N.
University of North Texas (USA)
Citas por año de emisión
Anualidad | Citas |
---|---|
2024 | 3 |
2023 | 3 |
2022 | 4 |
2021 | 7 |
2020 | 3 |
2019 | 1 |
2018 | 0 |
2017 | 0 |
2016 | 0 |
2015 | 0 |
2014 | 0 |
2013 | 0 |
2012 | 0 |
2011 | 0 |
2010 | 0 |
2009 | 0 |
2008 | 0 |
2007 | 0 |
2006 | 0 |
2005 | 0 |
2004 | 0 |
Citas por año de publicación
Anualidad | Publicaciones | Citas |
---|---|---|
2024 | 1 | 1 |
2022 | 0 | 3 |
2021 | 0 | 4 |
2015 | 0 | 8 |
2012 | 1 | 1 |
2004 | 0 | 4 |
2005 | 1 | 0 |
2006 | 0 | 0 |
2007 | 1 | 0 |
2008 | 0 | 0 |
2009 | 0 | 0 |
2010 | 1 | 0 |
2011 | 0 | 0 |
2013 | 0 | 0 |
2014 | 0 | 0 |
2016 | 0 | 0 |
2017 | 0 | 0 |
2018 | 3 | 0 |
2019 | 1 | 0 |
2020 | 0 | 0 |
2023 | 2 | 0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet | Citas | |
---|---|---|
11 | Artículo de revista | 21 |
0 | Capítulo de libro | 0 |
0 | Libro | 0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Publicaciones más citadas
Anualidad | Publicación | Tipo | Citas |
---|---|---|---|
2015 |
Gifted adults: A systematic review and analysis of the literature
|
Artículo | 8 |
2004 |
We Recruit Them, But Then What? The Education and Pshchological Experiences of Academically Talented Undergraduates
|
Artículo | 4 |
2021 |
Perfectionism and the Imposter Phenomenon in Academically Talented Undergraduates
|
Artículo ARTICULO | 3 |
2022 |
Disentangling Inequity in Gifted Education: The Need for Nuance in Racial/Ethnic Categories, Socioeconomic Status, and Geography
|
Artículo OTRO | 3 |
2021 |
College Choice
|
Artículo ARTICULO | 1 |
2012 |
Implications for addressing the psychosocial needs of gifted individuals: a response to Subotnik, Olszewski-Kubilius, and Worrell (2011)
|
Artículo | 1 |
2024 |
A Critique on the Current State of Research on the Social and Emotional Experiences of Gifted Individuals and a Framework for Moving the Field Forward
|
Artículo ARTICULO | 1 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 24-Jul-2024