Mcdonough, Kim
Citas por año de emisión
Anualidad | Citas |
---|---|
2024 | 2 |
2023 | 6 |
2022 | 2 |
2021 | 0 |
2020 | 6 |
2019 | 0 |
2018 | 0 |
2017 | 0 |
2016 | 2 |
2015 | 1 |
2014 | 0 |
2013 | 2 |
2012 | 1 |
2011 | 2 |
2010 | 0 |
2009 | 0 |
2008 | 0 |
2007 | 0 |
2006 | 0 |
2005 | 0 |
2004 | 0 |
Citas por año de publicación
Anualidad | Publicaciones | Citas |
---|---|---|
2019 | 1 | 4 |
2011 | 0 | 6 |
2010 | 0 | 1 |
2008 | 0 | 11 |
2004 | 2 | 2 |
2005 | 0 | 0 |
2006 | 1 | 0 |
2007 | 2 | 0 |
2009 | 0 | 0 |
2012 | 1 | 0 |
2013 | 1 | 0 |
2014 | 1 | 0 |
2015 | 1 | 0 |
2016 | 0 | 0 |
2017 | 0 | 0 |
2018 | 1 | 0 |
2020 | 0 | 0 |
2021 | 1 | 0 |
2022 | 2 | 0 |
2023 | 2 | 0 |
2024 | 1 | 0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet | Citas | |
---|---|---|
17 | Artículo de revista | 24 |
0 | Capítulo de libro | 0 |
0 | Libro | 0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Publicaciones más citadas
Anualidad | Publicación | Tipo | Citas |
---|---|---|---|
2008 |
The effect of interlocutor proficiency on the collaborative dialogue between Korean as a second language learners
|
Artículo ARTICULO | 11 |
2011 |
Using pretask modelling to encourage collaborative learning opportunities
|
Artículo ARTICULO | 6 |
2019 |
Exploring the benefits of collaborative prewriting in a Thai EFL context
|
Artículo | 4 |
2004 |
The relationship between experience, education and teachers’ use of incidental focus-on-form techniques
|
Artículo ARTICULO | 2 |
2010 |
Collaborative syntactic priming activities and EFL learners' production of 'Wh'-questions
|
Artículo | 1 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 05-Nov-2024