Osa Melero, Lucía
Doctor/a por la Universitat de València con la tesis A comparative analisis of the effects of three prereading activity types on the reading comprensión of fourth-semester students of Spanish in an English-speaking environment (2009) .
Meadows Center for Preventing Educational Risk (USA)
Citas por año de emisión
Anualidad | Citas |
---|---|
2024 | 0 |
2023 | 0 |
2022 | 0 |
2021 | 2 |
2020 | 0 |
2019 | 0 |
2018 | 0 |
2017 | 0 |
2016 | 0 |
Citas por año de publicación
Anualidad | Publicaciones | Citas |
---|---|---|
2019 | 1 | 1 |
2016 | 0 | 1 |
2017 | 0 | 0 |
2018 | 1 | 0 |
2020 | 0 | 0 |
2021 | 1 | 0 |
2022 | 0 | 0 |
2023 | 0 | 0 |
2024 | 0 | 0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet | Citas | |
---|---|---|
4 | Artículo de revista | 2 |
0 | Capítulo de libro | 0 |
0 | Libro | 0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Publicaciones más citadas
Anualidad | Publicación | Tipo | Citas |
---|---|---|---|
2016 |
Community-Engagement Pedagogy through Children's literature
|
Artículo ARTICULO | 1 |
2019 |
Building Bridges and Creating Pathways
|
Artículo ARTICULO | 1 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 03-Oct-2024