Lindblom-Ylänne, Sari
Citas por año de emisión
Anualidad | Citas |
---|---|
2025 | 0 |
2024 | 1 |
2023 | 1 |
2022 | 0 |
2021 | 3 |
2020 | 0 |
2019 | 0 |
2018 | 1 |
2017 | 0 |
2016 | 0 |
2015 | 1 |
2014 | 1 |
2013 | 0 |
2012 | 0 |
2011 | 1 |
2010 | 1 |
2009 | 0 |
2008 | 0 |
2007 | 1 |
2006 | 0 |
2005 | 0 |
2004 | 0 |
Citas por año de publicación
Anualidad | Publicaciones | Citas |
---|---|---|
2021 | 2 | 3 |
2017 | 0 | 1 |
2010 | 0 | 5 |
2004 | 0 | 2 |
2005 | 0 | 0 |
2006 | 0 | 0 |
2007 | 1 | 0 |
2008 | 0 | 0 |
2009 | 0 | 0 |
2011 | 1 | 0 |
2012 | 0 | 0 |
2013 | 0 | 0 |
2014 | 0 | 0 |
2015 | 1 | 0 |
2016 | 0 | 0 |
2018 | 0 | 0 |
2019 | 0 | 0 |
2020 | 1 | 0 |
2022 | 0 | 0 |
2023 | 0 | 0 |
2024 | 0 | 0 |
2025 | 0 | 0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet | Citas | |
---|---|---|
6 | Artículo de revista | 11 |
0 | Capítulo de libro | 0 |
0 | Libro | 0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Publicaciones más citadas
Anualidad | Publicación | Tipo | Citas |
---|---|---|---|
2010 |
Students' approaches to learning and their experiences of the teaching-learning environment in different disciplines.
|
Artículo | 5 |
2021 |
Students’ experiences of study-related exhaustion, regulation of learning, peer learning and peer support during university studies
|
Artículo ARTICULO | 3 |
2004 |
Raising students' awareness of their approaches to study.
|
Artículo ARTICULO | 1 |
2017 |
Exploration of individual study paths of successful first-year students
|
Artículo | 1 |
2004 |
The Bologna Declaration as a Tool to Enhance Learning and Instruction at the University of Helsinki
|
Artículo | 1 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 02-Feb-2025