Pessalacia, Juliana Dias Reis
Universidade Federal de São João del Rei (BRA)
Citas por año de emisión
Anualidad | Citas |
---|---|
2024 | 1 |
2023 | 1 |
2022 | 0 |
2021 | 1 |
2020 | 0 |
2019 | 0 |
2018 | 2 |
2017 | 0 |
2016 | 0 |
2015 | 1 |
2014 | 1 |
2013 | 0 |
Citas por año de publicación
Anualidad | Publicaciones | Citas |
---|---|---|
2020 | 2 | 2 |
2016 | 1 | 2 |
2014 | 0 | 1 |
2013 | 3 | 2 |
2015 | 0 | 0 |
2017 | 0 | 0 |
2018 | 0 | 0 |
2019 | 1 | 0 |
2021 | 0 | 0 |
2022 | 0 | 0 |
2023 | 0 | 0 |
2024 | 0 | 0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet | Citas | |
---|---|---|
8 | Artículo de revista | 7 |
0 | Capítulo de libro | 0 |
0 | Libro | 0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 4
Publicaciones más citadas
Anualidad | Publicación | Tipo | Citas |
---|---|---|---|
2016 |
Interdisciplinary debate in the teaching-learning process on bioethics
|
Artículo | 2 |
2020 |
Experiências de pacientes com câncer divulgadas nas redes sociais virtuais
|
Artículo ARTICULO | 2 |
2014 |
The use of films as a teaching tool for the teaching-learning process in bioethics
|
Artículo | 1 |
2013 |
Themes and situations that cause embarrassment among participants in research in which questionnaires or interviews are used
|
Artículo | 1 |
2013 |
Perception of nursing students about behaviours and ethical aspects involved in patient data collection
|
Artículo | 1 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024