Bedore, Lisa M.
University of Texas at Austin (USA)
Citas por año de emisión
Anualidad | Citas |
---|---|
2024 | 0 |
2023 | 1 |
2022 | 1 |
2021 | 3 |
2020 | 2 |
2019 | 1 |
2018 | 0 |
2017 | 2 |
2016 | 0 |
2015 | 0 |
2014 | 0 |
2013 | 0 |
2012 | 0 |
2011 | 0 |
2010 | 0 |
2009 | 0 |
2008 | 0 |
Citas por año de publicación
Anualidad | Publicaciones | Citas |
---|---|---|
2015 | 1 | 1 |
2014 | 0 | 1 |
2013 | 1 | 1 |
2010 | 1 | 1 |
2008 | 0 | 6 |
2009 | 1 | 0 |
2011 | 1 | 0 |
2012 | 1 | 0 |
2016 | 0 | 0 |
2017 | 0 | 0 |
2018 | 0 | 0 |
2019 | 0 | 0 |
2020 | 1 | 0 |
2021 | 1 | 0 |
2022 | 2 | 0 |
2023 | 0 | 0 |
2024 | 0 | 0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet | Citas | |
---|---|---|
10 | Artículo de revista | 10 |
0 | Capítulo de libro | 0 |
0 | Libro | 0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Publicaciones más citadas
Anualidad | Publicación | Tipo | Citas |
---|---|---|---|
2008 |
Assessment of Bilingual Children for Identification of Language Impairment
|
Artículo ARTICULO | 6 |
2015 |
The role of phonological structure and experience in bilingual children's nonword repetition performance
|
Artículo | 1 |
2010 |
What you hear and what you say
|
Artículo ARTICULO | 1 |
2014 |
The relation between language experience and receptive-expressive semantic gaps in bilingual children
|
Artículo ARTICULO | 1 |
2013 |
Semantic Development in Spanish–English Bilingual Children
|
Artículo | 1 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 10-Nov-2024