Daniel, Ben
Citas por año de emisión
Anualidad | Citas |
---|---|
2024 | 2 |
2023 | 5 |
2022 | 7 |
2021 | 6 |
2020 | 13 |
2019 | 4 |
2018 | 1 |
2017 | 1 |
2016 | 1 |
2015 | 0 |
2014 | 0 |
2013 | 0 |
2012 | 0 |
2011 | 0 |
2010 | 0 |
2009 | 0 |
2008 | 0 |
2007 | 0 |
2006 | 0 |
Citas por año de publicación
Anualidad | Publicaciones | Citas |
---|---|---|
2021 | 2 | 4 |
2019 | 0 | 5 |
2017 | 0 | 1 |
2016 | 0 | 9 |
2015 | 0 | 20 |
2006 | 0 | 1 |
2007 | 0 | 0 |
2008 | 0 | 0 |
2009 | 0 | 0 |
2010 | 1 | 0 |
2011 | 1 | 0 |
2012 | 2 | 0 |
2013 | 0 | 0 |
2014 | 1 | 0 |
2018 | 0 | 0 |
2020 | 1 | 0 |
2022 | 0 | 0 |
2023 | 0 | 0 |
2024 | 0 | 0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet | Citas | |
---|---|---|
6 | Artículo de revista | 39 |
2 | Capítulo de libro | 1 |
0 | Libro | 0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 7
Publicaciones más citadas
Anualidad | Publicación | Tipo | Citas |
---|---|---|---|
2015 |
Big Data and analytics in higher education
|
Artículo | 20 |
2016 |
Integration of learning technologies into teaching within Fijian Polytechnic Institutions
|
Artículo ARTICULO | 9 |
2019 |
Big Data and data science
|
Artículo | 5 |
2021 |
Synthesis of student engagement with digital technologies
|
Artículo ARTICULO | 4 |
2017 |
The perceptions of the meaning and value of analytics in New Zealand higher education institutions
|
Artículo ARTICULO | 1 |
2006 |
Employing object-oriented design principles in the design of learning objects in a software Engineering Course
|
Capítulo | 1 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 28-Jul-2024