Sgrò, Francesco
Citas por año de emisión
Anualidad | Citas |
---|---|
2024 | 0 |
2023 | 2 |
2022 | 1 |
2021 | 15 |
2020 | 6 |
2019 | 0 |
2018 | 0 |
2017 | 1 |
Citas por año de publicación
Anualidad | Publicaciones | Citas |
---|---|---|
2021 | 2 | 1 |
2020 | 0 | 21 |
2017 | 0 | 3 |
2018 | 5 | 0 |
2019 | 2 | 0 |
2022 | 0 | 0 |
2023 | 0 | 0 |
2024 | 0 | 0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet | Citas | |
---|---|---|
9 | Artículo de revista | 25 |
0 | Capítulo de libro | 0 |
0 | Libro | 0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 22
Publicaciones más citadas
Anualidad | Publicación | Tipo | Citas |
---|---|---|---|
2020 |
The formative value of soccer rules
|
Artículo ARTICULO | 9 |
2020 |
The educational value of the rules in volleyball
|
Artículo ARTICULO | 6 |
2017 |
The effects of match-playing aspects and situational variables on achieving score-box possessions in euro 2012 football championship
|
Artículo ARTICULO | 3 |
2020 |
Tactical Games Model as curriculum approach at elementary school: Effects on in-game volleyball technical improvements
|
Artículo ARTICULO | 3 |
2020 |
Physical or emotional scaffolding in a difficult motor task: What is better with 5-year-old children?
|
Artículo ARTICULO | 2 |
2021 |
Improving enjoyment during physical education lesson in primary school students
|
Artículo ARTICULO | 1 |
2020 |
Effects of two different physical education teaching approaches on the levels of enjoyment in the Italian primary school students
|
Artículo ARTICULO | 1 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 06-Nov-2024