Hew, Khe Foon
Citas por año de emisión
Anualidad | Citas |
---|---|
2024 | 4 |
2023 | 3 |
2022 | 2 |
2021 | 5 |
2020 | 10 |
2019 | 2 |
2018 | 0 |
2017 | 3 |
2016 | 3 |
2015 | 2 |
2014 | 1 |
2013 | 0 |
2012 | 0 |
2011 | 0 |
2010 | 0 |
Citas por año de publicación
Anualidad | Publicaciones | Citas |
---|---|---|
2020 | 1 | 4 |
2019 | 0 | 9 |
2016 | 0 | 12 |
2014 | 0 | 1 |
2010 | 1 | 9 |
2011 | 0 | 0 |
2012 | 1 | 0 |
2013 | 0 | 0 |
2015 | 0 | 0 |
2017 | 1 | 0 |
2018 | 2 | 0 |
2021 | 0 | 0 |
2022 | 0 | 0 |
2023 | 0 | 0 |
2024 | 0 | 0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet | Citas | |
---|---|---|
7 | Artículo de revista | 35 |
0 | Capítulo de libro | 0 |
0 | Libro | 0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 3
Publicaciones más citadas
Anualidad | Publicación | Tipo | Citas |
---|---|---|---|
2016 |
Promoting engagement in online courses
|
Artículo | 12 |
2010 |
Use of three-dimensional (3-D) immersive virtual worlds in K-12 and higher education settings
|
Artículo | 9 |
2019 |
Where is the "theory" within the field of educational technology research?
|
Artículo | 9 |
2020 |
Examining learning engagement in MOOCs
|
Artículo ARTICULO | 3 |
2014 |
Students’ perceptions of the usefulness of an E-book with annotative and sharing capabilities as a tool for learning
|
Artículo ARTICULO | 1 |
2020 |
Does mobile instant messaging facilitate social presence in online communication? A two-stage study of higher education students
|
Artículo ARTICULO | 1 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 06-Nov-2024