Costley, Jamie
Citas por año de emisión
Anualidad | Citas |
---|---|
2024 | 4 |
2023 | 0 |
2022 | 2 |
2021 | 2 |
2020 | 1 |
Citas por año de publicación
Anualidad | Publicaciones | Citas |
---|---|---|
2023 | 1 | 1 |
2022 | 2 | 1 |
2021 | 1 | 2 |
2020 | 2 | 5 |
2024 | 0 | 0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet | Citas | |
---|---|---|
6 | Artículo de revista | 9 |
0 | Capítulo de libro | 0 |
0 | Libro | 0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 1
Publicaciones más citadas
Anualidad | Publicación | Tipo | Citas |
---|---|---|---|
2020 |
Improving online video lectures
|
Artículo ARTICULO | 5 |
2022 |
How sequencing content and fading instructional support reduce extraneous processing
|
Artículo | 1 |
2021 |
How role-taking in a group-work setting affects the relationship between the amount of collaboration and germane cognitive load
|
Artículo ARTICULO | 1 |
2023 |
Direct instruction, worked examples and problem solving
|
Artículo | 1 |
2021 |
Collaborative group work and the different types of cognitive load
|
Artículo | 1 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 26-Oct-2024