Número de publicaciones: 10 (100.0% citado)
Número de citas: 100 (16.0% autocitas)
keyboard_arrow_down Ver todos los ámbitos
Ámbito Citas
EDUCACIÓN 100
Índice h: 8
Índice h5: 0
Promedio de citas últimos 10 años: 0.0
Promedio de citas últimos 5 años: 0.0

Citas por año de emisión

Anualidad Citas
2024 100

Citas por año de publicación

Anualidad Publicaciones Citas
2024 10 100

Citas por tipo de publicación

Publicaciones en Dialnet Citas
10 Artículo de revista 100
0 Capítulo de libro 0
0 Libro 0

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Publicaciones más citadas

Anualidad Publicación Tipo Citas
2024 Differences in the implementation of Physical Education (PE) learning management based on years of work
Artículo ARTICULO 13
2024 Differences in Archery Skill Results for Vocational School Students and Beginners Based on Shooting Distance
Artículo ARTICULO 12
2024 Differences in Achievement in Physical Education Learning Outcomes for High School Students Based on Parental Occupation
Artículo ARTICULO 12
2024 I-spring assisted development of a basketball shooting technique program
Artículo ARTICULO 12
2024 Implementation of archery class management at the pre-extracurricular program stage to improve archery skills of elementary school students
Artículo ARTICULO 11
2024 Fitness levels of elementary school students based on gender and race in Indonesia
Artículo ARTICULO 11
2024 Achievement of Physical Education Learning Results Based on Gender Review and Learning Motivation on High School Students in the Yogyakarta Region, Indonesia
Artículo ARTICULO 10
2024 Results of beginner archery skills among adolescents based on gender review and shot distance
Artículo ARTICULO 10
2024 Implementation of Archery Class Management at the Pre-Extracurricular Program Stage To Increase Elementary School Students' Interest
Artículo ARTICULO 8
2024 Analysis of Multiple Intelligence of Elementary Students in Physical Education Lessons in Yogyakarta Indonesia
Artículo ARTICULO 1

* Último cálculo de métricas Dialnet: 04-Oct-2024