Inés Navarro Méndez, Rebeca García Palomeque
La gestió del coneixement, dels actius intangibles d'una organització, com ara la seva informació, és vital per al bon funcionament d'una empresa. El paper del documentalista, com a especialista en la gestió de la informació i la documentació, és cada cop més important en les empreses, Es presenta el cas d'una empresa de serveis empresarials, amb dos serveis de documentació: un d'informació jurídica, que serveix als advocats de l'empresa, i un d'informació empresarial. En tot dos, la tasca fonamental és la cerca d'informació i la resolució de consultes; amb la informació trobada i tractada per donar-li calor afegit, es crea una base de dades que, des de la intranet corporativa, permetrà accedir als empleats a tota aquella informació que s'ha emprat abans. La formació dels usuaris és fonamental. A més, s'expliquen altres processos més específics en els quals participa el documentalista, com la detecció de riscos empresarials a l'elaboració d'eines per a la gestió del coneixement.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados