Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


De què aprenen els infants? Del que els diem o del que fem?

  • Autores: Laura Mur
  • Localización: Guix: Elements d'acció educativa, ISSN 0213-8581, Nº. 322, 2006 (Ejemplar dedicado a: L'escola rural, nous reptes), págs. 78-81
  • Idioma: catalán
  • Texto completo no disponible (Saber más ...)
  • Resumen
    • Estem d'acord que els infants aprenen del que fem i no pas del que els diem. Així doncs, si tenim tan clara la resposta, no ens pot estranyar gens que en tots aquells aspectes que a les escoles només «diem», es parli de fracàs en l'aprenentatge, mentre que quan es tracta d'aspectes que «fem», el fracàs sigui molt més petit. El cas és que ens estem acostumant que la paraula fracàs ens acompanyi més sovint del que voldríem, i hauríem de concretar les causes d'aquest fet, per tal de buscar la nostra versió de per què passa aixó.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno