Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Didáctica General "versus" didácticas específicas: un viaje de ida y vuelta

  • Autores: Maria Rosa Rosselló Ramon
  • Localización: Educació i cultura: Revista mallorquina de pedagogia, ISSN 0212-3169, Nº 18, 2005, págs. 133-142
  • Idioma: español
  • Títulos paralelos:
    • General Education versus Specialised Education: a roundtrip journey
  • Enlaces
  • Resumen
    • English

      Within our framework, the growth of Specialised Education is taking place at the same time that General Education is undergoing a notable transformation, e.g., specialisation in several fields (Special Education, Teacher Training, Educational Organisation, etc.) are becoming differentiated entities of knowledge. Not all authors agree about the coming of age of these emerging areas, nor on their status in the heart of education, which has led to a number of debates (autonomy or dependence, co-existence or complementation, etc.) that at times, far from improving practice, pose somewhat trivial and merely academic questions.

    • català

      Al nostre entorn, el creixement de les didàctiques específiques es produeix en un moment en què la didàctica general experimenta una gran transformació, com ho palesa l’especialització que sofreixen alguns dels seus camps (educació especial, formació del professorat, organització educativa, etc.), que esdevenen entitats diferenciades de coneixement. No tots els autors coincideixen sobre la majoria d’edat d’aquestes àrees emergents, ni sobre la seva situació en el camp de la didàctica, la qual cosa provoca l’obertura d’algunes polèmiques (autonomia o dependència, coexistència o complementació…) que, lluny de millorar la pràctica, remeten a qüestions merament acadèmiques i una mica absurdes.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno