Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Els més fadrins i fadrines de la classe: els nombres a P3

  • Autores: Dolores de la Asunción Rovira
  • Localización: Escola catalana, ISSN 1131-6187, Vol. 41, Nº. 433, 2006 (Ejemplar dedicado a: Escoltem els infants), págs. 37-40
  • Idioma: catalán
  • Texto completo no disponible (Saber más ...)
  • Resumen
    • L¿experiència es va dur a terme al llarg del segon i tercer trimestre del curs 02/03 a la classe de 3 anys del C. P. Carles Salvador de Barxeta (València). El projecte de treball va sorgir un dels matins, després de celebrar l¿aniversari d¿una alumna que complia 4 anys. Ella es posà a dir que era més fadrina que la resta dels companys, i ells de seguida li respongueren que també eren fadrins, aleshores aprofitàrem aquesta incertesa i els llançàrem la següent pregunta: QUI ÉS EL MÉS FADRÍ O LA MÉS FADRINA DE LA CLASSE? Aquest és el punt de partida del projecte de treball ja som fadrins !.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno