Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


O binomio persoas maiores e libros de texto

  • Autores: María-Helena Zapico-Barbeito
  • Localización: Comunicación e persoas maiores: Actas do Foro Internacional / coord. por Lois Álvarez Pousa, Joám Evans Pim, Bárbara Kristensen, 2007, ISBN 978-84-690-7017-8, págs. 257-268
  • Idioma: gallego
  • Enlaces
  • Resumen
    • English

      A great discussion is kept on the subject of the old age reality, due to the increasing interest that some different points of view and trends of analysis have on this age group. From the educational point of view, we have been realizing a work-in-progress investigation for the last years in the Department of Didactics and School Organization of the University of Santiago de Compostela. This investigation deals specially with the essential relation of the elderly with the school. This way, we are introduced in a very-little studied field in educational and gerontology literature, towards a reflection of the old age reality in the classroom ¿that we find essential- and its integration on the school plans. This article presents a brief synthesis of the characteristics of this investigation, aimed at the analysis of the models of representation of the elderly in the text books used in Galician schools.

    • galego

      Ó redor da realidade da vellez está a manterse un intenso debate, froito do crecente interese que este colectivo de idade suscita socialmente a moi diferentes niveis e dende moi diversas perspectivas e dimensións de análise. E é precisamente dende a perspectiva educativa dende a que nos situamos na investigación que vimos asumindo nos últimos anos ¿e continuamos a desenvolver na actualidade¿ dende o Departamento de Didáctica e Organización Escolar da USC, abordando de xeito prioritario a cuestión da imprescindible vinculación entre escola e maiores.

      Mergullámonos así nun campo de estudio moi escasa e limitadamente tratado ata o momento na literatura xerontolóxica e educativa: a dirección do que coidamos necesaria conversión da realidade da vellez en tema de reflexión, diálogo e estudio no seo das aulas, e de integración no contido dos materiais curriculares. No presente artigo ofrécese unha breve e moi exigua síntese das características e esencia fundamental da devandita indagación, destinada a analizar os modelos de representación das persoas maiores que ofrecen os materiais curriculares en formato impreso empregados nas escolas galegas.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno