Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Violencia escolar:: abordaxe cuantitativa-cualitativa das cifras.

  • Autores: José Domínguez Alonso
  • Localización: IX Congreso internacional galego-portugués de psicopedagoxía / coord. por Alfonso Barca Lozano, Manuel Peralbo, Ana María Porto Rioboo, Bento Duarte da Silva, L. Almeida, 2007
  • Idioma: gallego
  • Texto completo no disponible (Saber más ...)
  • Resumen
    • O progresivo incremento dos problemas de convivencia nos centros educativos (especialmente na educación secundaria) e o impactante (a nivel social) dos casos máis graves de violencia escolar, elevan a atención dos gobernos e das comunidades educativas na procura dun mellor clima de relacións nas escolas.

      As dificultades para coñecer as cifras da violencia escolar son enormes debido a escaseza, complexidade e diversidade dos datos que reflicten as formas de violencia nos centros educativos.

      O obxectivo do artigo é analizar as principais investigacións, estudos e informes realizados sobre os diferentes problemas de convivencia e violencia nos centros de ensino a nivel europeo, español e galego, para establecer un perfil das condutas violentas prevalecentes nos estudantes que nos axude a deseñar medidas de prevención e intervención máis eficaces.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno