Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


La qualitat educativa depèn de la nostra "motxilla" com a docents?

  • Autores: Albert Gelpí Lacasa, Federico Malpica Basurto
  • Localización: Guix: Elements d'acció educativa, ISSN 0213-8581, Nº. 365, 2010 (Ejemplar dedicado a: Les funcions actuals i futures de la direcció), págs. 73-80
  • Idioma: catalán
  • Texto completo no disponible (Saber más ...)
  • Resumen
    • L'ensenyament per compètencies i la complexitat de la societat condiciona, cada vegada mès, la nostra pràctica educativa. Entre altres coses, ens obliga a posar-nos d'acord com a docents si volem seguir millorant la qualitat dels processos d'ensenyament i aprenentatge i, en conseqüència, dels resultats educatius que podem aconseguir. Tanmateix, la dificultat rau a posar-nos d'acord en la pràctica pedagògica comuna més adequada en funciò de les finalitats educatives del centre que hem d'ajudar a complir entre tots com a equip docent. Per a això, cal que disposem d'un autodiagnóstic pedagògic del que succeeix a les nostres aules, aixi com d'una metodologia que ens permeti anar fonamentant la nostra pràctica professional tot treballant de manera col.laborativa.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno