Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Haur-depresioa Lehen Hezkuntzako etapan: zertan datzan eta irakasleek zer egin dezaketen

  • Autores: Marian Soroa Udabe, Elena Bernarás Iturrioz, Joana Jaureguizar Alboniga-Mayor
  • Localización: Uztaro: giza eta gizarte-zientzien aldizkaria, ISSN 1130-5738, ISSN-e 3020-5115, Nº. 81, 2012, págs. 61-77
  • Idioma: euskera
  • Texto completo no disponible (Saber más ...)
  • Resumen
    • Haurtzaroko depresioa ahalik eta lasterren detektatzea komeni da, bestela, larriagotu eta iraunkor bilakatu daiteke. Depresioaren nahasteak haurren garapen osasuntsuari ekar diezaiokeen arriskuaz jabeturik, bi helburu nagusi dituen artikulua idatzi dugu: batetik, Lehen Hezkuntzako irakasleei depresioari buruzko informazio eguneratua eskaintzea, eta, bestetik, depresio-sintomei aurre egiteko edota horien agerpena ahal den neurrian gutxitzeko Lehen Hezkuntzako irakasleentzat proposamenak egitea. Artikuluan zehar depresioaren ezaugarriak eta maiztasuna, depresio motak, depresioaren diagnostiko diferentziala, zergatiak, haren esku-hartzeari buruzko informazioa eta depresio-sintomei aurre egiteko gomendioak topa daitezke. Ondorio gisa zera esan daiteke, depresioaren gaiari eskolatik heldu nahi bazaio, interesgarria litzatekeela irakasleek psikologia positiboaren ezagutzan sakontzea.

      GAKO-HITZAK: Depresioa · Haur-depresioa · Lehen Hezkuntza · Irakasleak.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno