Enrique Gómez Benito de Valle, Miquel Palou Sampol, Agustí Vergés Aguiló
La finalidad del presente trabajo es presentar una aproximación al estado actual de la educación secundaria obligatoria (ESO) en las Illes Balears, a partir del anàlisis de una serie de datos e indicadores de relevancia en atención a los objetivos de esta etapa educativa. Asímismo, el estudio identifica los rasgos fundamentales de la problemàtica actual de la ESO y propone un conjunto de posibles actuaciones y mejoras a partir de la realidad màs cercana que tienen los centros de nuestro entorno.
La finalitat del present treball és presentar una aproximació a l'estat actual de l'educació secundària obligatòria (ESO) a les Illes Balears, a partir de l'anàlisi d'una sèrie de dades i d'indicadors de rellevància en atenció als objectius d'aquesta etapa educativa. Tanmateix, l'estudi identifica els trets fonamentals que conformen la problemàtica actual de l'ESO i proposa un ventall de possibles actuacions i millores a partir de la realitat més propera que tenen els centres del nostre entorn.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados