Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Debate soziozientifikoa herritar kritikoa formatzeko lanabes: Sekuentzia Didaktiko baten proposamena

  • Autores: Matilde Sainz Osinaga, Eneritz Garro Larrañaga, Arantzazu Ozaeta Elorza, Agurtzane Azpeitia Eizagirre, Idurre Alonso Amezua
  • Localización: Ikastaria: cuadernos de educación, ISSN-e 2255-1069, ISSN 0213-3636, Nº. 18, 2012 (Ejemplar dedicado a: Sekuentzia didaktikoak eta hizkuntzen curriculuma: teoria eta praktika), págs. 153-178
  • Idioma: español
  • Enlaces
  • Resumen
    • Artikuluak debate soziozientifikoa du erdigunea, eskolak herritar kritikoaren eraikuntzan duen egitekoa bideratzeko tresnetako bat. Debate mota horretan artikulatzen dira �sozialki bizirik� dauden galderak, eta horrek bidea ematen du mundu zientifikoaren, mundu sozialaren eta hizkuntzaren (debatearen eta argudiatzearen) uztartzeko, horietan baititu abiaburuak eta helburuak. Hezkuntza txertatzeko premia justifikatu ez ezik, sekuentzia didaktiko baten proposamena egiten da Lehen Hezkuntzako 6.mailako ikasleriari begira.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno