Instituciones
Área de conocimientoPortal Institucional (Dialnet CRIS)Identificadores de autorPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Elkarrizketak irakasleen prestakuntzarako bitarteko: irakasle-bideratzaileen jarduna ezaugarritzen
Eneritz Garro Larrañaga, Nagore Ipiña Larrañaga, Arantzazu Ozaeta Elorza
Tantak: Euskal Herriko Unibertsitateko hezkuntza aldizkaria, ISSN 0214-9753, Vol. 30, Nº. 2, 2018, págs. 99-116
¿Qué dicen los maestros sobre su propia actividad?: Análisis de las verbalizaciones de profesores de Educación Primaria sobre el rol del moderador en el debate
Aroa Murciano, Matilde Sainz Osinaga, Arantzazu Ozaeta Elorza
E-Aesla, ISSN-e 2444-197X, Nº. 2, 2016, págs. 111-116
Irakasleen prestakuntza eta prestakuntzaren ikerketa:: hautu teorikoak, metodologikoak eta esperientziak. Prefazioa
Matilde Sainz Osinaga, Arantzazu Ozaeta Elorza, Eneritz Garro Larrañaga
Ikastaria: cuadernos de educación, ISSN-e 2255-1069, ISSN 0213-3636, Nº. 19, 2013 (Ejemplar dedicado a: Irakasleen prestakuntza eta prestakuntzaren ikerketa: hautu teorikoak, metodologikoak eta esperientziak), págs. 7-12
Hizkuntza irakasleen prestakuntzarako eta prestakuntzaren ikerketarako proposamen bat
Arantzazu Ozaeta Elorza
Ikastaria: cuadernos de educación, ISSN-e 2255-1069, ISSN 0213-3636, Nº. 19, 2013 (Ejemplar dedicado a: Irakasleen prestakuntza eta prestakuntzaren ikerketa: hautu teorikoak, metodologikoak eta esperientziak), págs. 69-95
Matilde Sainz Osinaga, Arantzazu Ozaeta Elorza
Ikastaria: cuadernos de educación, ISSN-e 2255-1069, ISSN 0213-3636, Nº. 19, 2013 (Ejemplar dedicado a: Irakasleen prestakuntza eta prestakuntzaren ikerketa: hautu teorikoak, metodologikoak eta esperientziak), págs. 197-220
Debate soziozientifikoa herritar kritikoa formatzeko lanabes: Sekuentzia Didaktiko baten proposamena
Matilde Sainz Osinaga, Eneritz Garro Larrañaga, Arantzazu Ozaeta Elorza, Agurtzane Azpeitia Eizagirre, Idurre Alonso Amezua
Ikastaria: cuadernos de educación, ISSN-e 2255-1069, ISSN 0213-3636, Nº. 18, 2012 (Ejemplar dedicado a: Sekuentzia didaktikoak eta hizkuntzen curriculuma: teoria eta praktika), págs. 153-178
Irakasleen formazioa berritzeko metodologia: autokonfrontazioa. Esperientzia bat Zarauzko Salbatore Mitxelena ikastolan
Matilde Sainz Osinaga, Arantzazu Ozaeta Elorza
Jakingarriak, ISSN 1697-6215, Nº. 71, 2012, págs. 34-39
Gelako interakzioa: irakasleen esku-hartzea eta ikasleen ahozko ekoinzpena. Jolas arauen azalpena Lehen Hezkuntzako ikasleen eskutik
Matilde Sainz Osinaga, Eneritz Garro Larrañaga, Arantzazu Ozaeta Elorza, Karmele Perez Lizarralde, Diego Eguizabal Olloquiegui
Euskera ikerketa aldizkaria: Revista de Investigación de la Real Academia de la Lengua Vasca, ISSN 0210-1564, Liburukia 54, Nº. 2, 1, 2009 (Ejemplar dedicado a: Ikasteredu elebidunak eta euskararen azterketan (iker)molde berriak), págs. 541-677
Ahozko hizkuntza lantzen: Haur Hezkuntzan hasi eta unibertsitateraino.
Matilde Sainz Osinaga, Arantzazu Ozaeta Elorza, Eneritz Garro Larrañaga
hik hasi: euskal heziketarako aldizkaria, ISSN 1135-4690, Nº. 140, 2009 (Ejemplar dedicado a: Udako topaketak), págs. 6-13
Ikasleek ez dute esperientziarik ahozko hizkuntza jasoan hitz egiteko. Ahozko aurkezpenik apenas egiten da eskola garaian: zer ondorio ditu horrek? Nola saihestu hori?
Arantzazu Ozaeta Elorza
hik hasi: euskal heziketarako aldizkaria, ISSN 1135-4690, Nº. 123, 2007, págs. 30-32
Arantzazu Ozaeta Elorza
Anuario del Seminario de Filología Vasca Julio de Urquijo: International journal of basque linguistics and philology, ISSN 0582-6152, Vol. 26, Nº. 3, 1992, págs. 793-800
Videoformación en equipos de maestros: ¿una herramienta para la reconfiguración de las prácticas?
Aroa Murciano, Arantzazu Ozaeta Elorza
Didáctica de la lengua, multimodalidad y nuevos entornos de aprendizaje / coord. por Magdalena Romera Ciria, María Camino Bueno Alastuey, 2022, ISBN 978-84-18627-99-6, págs. 173-194
Debate sozio-zientifikoaren lanketa irakasleen prestakuntza-prozesu gogoetatsu baten barruan
Eneritz Garro Larrañaga, Agurtzane Azpeitia Eizagirre, Matilde Sainz Osinaga, Arantzazu Ozaeta Elorza
Euskara oinarri eta eleaniztasuna helburu: hizkuntzen garapena eta erabilera aztergai / coord. por Leire Díaz de Gereñu Lasaga, Ibon Manterola Garate, Inés María García Azkoaga, 2021, ISBN 978-84-1319-342-7, págs. 237-253
Irakaslearen jardueraren analisian oinarrituriko prestakuntza: Kultura-aldaketa bat ikastetxean
Arantzazu Ozaeta Elorza, Eneritz Garro Larrañaga, Itziar Plazaola Giger
Eibartik Zuberoara euskalkietan barrena: Koldo Zuazori gorazarre / coord. por Iñaki Camino Lertxundi, 2020, ISBN 978-84-1319-266-6, págs. 565-580
Jardueraren azterketa irakasleak prestatzeko bide: debatearen ikas-irakaskuntzaren adibidea
Aroa Murciano, Arantzazu Ozaeta Elorza
Fontes Linguae Vasconum 50 urte: ekarpen berriak euskararen ikerketari = nuevas aportaciones al estudio de la lengua vasca / Ekaitz Santazilia (ed. lit.), Dorota Krajewska (ed. lit.), Eneko Zuloaga San Román (ed. lit.), Borja Ariztimuño López (ed. lit.), 2020, ISBN 978-84-235-3561-3, págs. 453-465
Innovando en la universidad: algunas claves en un proceso de cambio curricular y metodológico
Arantzazu Ozaeta Elorza, Arantza Mongelos García, Eugenio Astigarraga Echeverria, Eneritz Garro Larrañaga
Tendencias actuales de las transformaciones de las universidades en una nueva sociedad digital / Aurelio Villa Sánchez (ed. lit.), 2018, ISBN 978-84-15045-19-9, págs. 155-166
Ainhoa Moiua, Inés María García Azkoaga, Arantzazu Ozaeta Elorza
II. Ikergazte nazioarteko ikerketa euskaraz: Kongresuko artikulu-bilduma. / Iñaki Alegría Loinaz (ed. lit.), Ainhoa Latatu (ed. lit.), Miren Josu Omaetxebarria Ibarra (ed. lit.), Patxi Salaberri Muñoa (ed. lit.), Vol. 1, Tomo 1, 2017 (Giza Zientziak eta Artea), ISBN 978-84-8438-628-5, págs. 72-79
Aroa Murciano, Arantzazu Ozaeta Elorza, Matilde Sainz Osinaga
Aprendizajes plurilingües y literarios: Nuevos enfoques didácticos / coord. por Antonio E. Díez Mediavilla, Vicent Brotons Rico, Dari Escandell Maestre, José Rovira Collado, 2016, ISBN 978-84-16724-30-7, págs. 178-186
Markatzaile diskurtsiboak ikasle entzuleek espainiar zeinu-hizkuntzan ekoiztutako testuetan
Ainhoa Moiua, Inés María García Azkoaga, Arantzazu Ozaeta Elorza
I. IkergazteNazioarteko ikerketa euskaraz. Kongresuko artikulu-bilduma: 2015eko maiatzaren 13, 14 eta 15a. Durango, Euskal Herria / Iñaki Alegría Loinaz (ed. lit.), Ainhoa Latatu (ed. lit.), Miren Josu Ormaetxeberria (ed. lit.), 2015, ISBN 978-84-8438-539-4, págs. 77-82
Arantzazu Ozaeta Elorza, Matilde Sainz Osinaga, Aroa Murciano
Para una ingeniería didáctica de la educación plurilingüe / coord. por Inés María García Azkoaga, Itziar Idiazabal Gorrotxategi, 2015, ISBN 978-84-9082-205-0, págs. 123-146
Matilde Sainz Osinaga, Arantzazu Ozaeta Elorza
Enseñar (lenguas) en contextos multilingües / coord. por Joaquín Dolz, Itziar Idiazabal Gorrotxategi, 2013, ISBN 978-84-9860-838-0, págs. 333-362
Ahozkoa eta idatzia, bi kultura: zertan elkarren oztopo, zertan elkarren aberasbide
Luis María Larringan Aranzabal, Arantzazu Ozaeta Elorza
Ahoa Bete Hots: idatziak ahotsa hartzen duenean / Mintzola Fundazioa (aut.), 2012, ISBN 978-84-939207-9-1, págs. 11-21
Interacción en el aula: lengua oral de los alumnos y mediación de la maestra: Explicar las reglas de juego en una escuela de educación primaria
Matilde Sainz Osinaga, Arantzazu Ozaeta Elorza, Eneritz Garro Larrañaga, Karmele Perez Lizarralde, Diego Eguizabal Olloquiegui
AICLE-CLIL-EMILE, educació plurilingüe: experiencias, research & politíques / coord. por Cristina Escobar Urmeneta, Natalia Evnitskaya, Emilee Moore, Adriana Patiño Santos, 2011, ISBN 978-84-490-2678-2, págs. 139-149
La formación permanente del profesorado de lengua a partir de la autoconfrontación.: Ejemplo de una maestra
Matilde Sainz Osinaga, Arantzazu Ozaeta Elorza, Eneritz Garro Larrañaga
La investigación en didáctica de la lengua y la literatura: situación actual y perspectivas de futuro / coord. por María Pilar Núñez Delgado, José Rienda Lolas, Cristina del Moral Barrigüete; Raúl Montero Gilete (aut.), 2011, ISBN 978-84-96677-54-8, págs. 2267-2276
Nola bihurtu ahozkoa irakasgarri?: Gneroetan oinarritutako proposamen baterantz
Arantzazu Ozaeta Elorza, Eneritz Garro Larrañaga
Hik Hasi 25. monografikoa: Ahozko hizkuntza lantzen : haur hezkuntzan hasi eta unibertsitateraino / coord. por Matilde Sainz Osinaga, Arantzazu Ozaeta Elorza, Eneritz Garro Larrañaga, 2010, ISBN 978-84-936543-4-4, págs. 23-31
Ahozko gogoetasua eta hizkuntzen programazio bateratua: Esperientzia bat unibertsitatean
Arantzazu Ozaeta Elorza, Begoña Pedrosa Lobato, Asier Irizar Mezo, Beñat Doxandabaratz Otaegui
Hik Hasi 25. monografikoa: Ahozko hizkuntza lantzen : haur hezkuntzan hasi eta unibertsitateraino / coord. por Matilde Sainz Osinaga, Arantzazu Ozaeta Elorza, Eneritz Garro Larrañaga, 2010, ISBN 978-84-936543-4-4, págs. 80-90
Eneritz Garro Larrañaga, Matilde Sainz Osinaga, Karmele Perez Lizarralde, Arantzazu Ozaeta Elorza, Diego Eguizabal Olloquiegui
Modos y formas de la comunicación humana / coord. por María Rosario Caballero Rodríguez, María Jesús Pinar Sanz, Vol. 2, 2010, ISBN 978-84-8427-759-0, págs. 469-476
Formación reflexiva del profesorado, clave para la innovación educativa.
Karmele Perez Lizarralde, Agurtzane Azpeitia Eizagirre, Arantzazu Ozaeta Elorza
Mondragon Unibertsitatea, Humanitate eta Hezkuntza Zientzien Fakultatea, 2022. ISBN 978-84-09-42791-8
Irakasleen prestakuntza gogoetatsua, hezkuntza berritzeko giltza
Karmele Perez Lizarralde, Agurtzane Azpeitia Eizagirre, Arantzazu Ozaeta Elorza
Mondragon Unibertsitatea, Humanitate eta Hezkuntza Zientzien Fakultatea, 2021. ISBN 978-84-09-35107-7
Agirre Asteasukoaren "Eracusaldiac": Sermoia ikuspegi sozio-diskurtsiboaren argitan
Arantzazu Ozaeta Elorza
Euskaltzaindia, 2010. ISBN 978-84-95438-63-8
Eleketan ari 4: Irakurgaiak. Lehen Hezkuntza, Bigarren Zikloa
Arantzazu Ozaeta Elorza, Xabier Arregi Murgiondo, Mariam Bilbatua Pérez
Grupo Anaya, 2009. ISBN 84-667-6922-6
Eleketan ari 3: Proposamen didaktikoa. Lehen Hezkuntza, bigarren zikloa.
Xabier Arregi Murgiondo, Arantzazu Ozaeta Elorza, Mariam Bilbatua Pérez
Grupo Anaya, 2009. ISBN 978-84-667-6920-4
Eleketan ari 4: Lehen Hezkuntza, bigarren zikloa.
Mariam Bilbatua Pérez, Xabier Arregi Murgiondo, Arantzazu Ozaeta Elorza
Anaya Haritza, 2009. ISBN 978-84-667-6923-5
Eleketan ari 4: Proiektuak. Lehen Hezkuntza, Bigarren Zikloa
Mariam Bilbatua Pérez, Xabier Arregi Murgiondo, Arantzazu Ozaeta Elorza
Anaya Haritza, 2009. ISBN 84-667-6921-8
Eleketan ari 4: irakurmena : Lehen Hezkuntza, bigarren zikloa
Arantzazu Ozaeta Elorza, Xabier Arregi Murgiondo, Mariam Bilbatua Pérez
Grupo Anaya, 2009. ISBN 978-84-667-7384-3
Eleketan ari 3: Proiektuak. Lehen Hezkuntza, bigarren zikloa
Arantzazu Ozaeta Elorza, Mariam Bilbatua Pérez, Xabier Arregi Murgiondo
Grupo Anaya, 2008. ISBN 978-84-667-6918-1
Eleketan ari 3: Irakurmena. Lehen Hezkuntza, bigarren zikloa
Arantzazu Ozaeta Elorza, Xabier Arregi Murgiondo, Mariam Bilbatua Pérez
Grupo Anaya, 2008. ISBN 978-84-667-7383-6
Eleketan ari 1: irakurgaiak . Lehen Hezkuntza, bigarren zikloa
Mariam Bilbatua Pérez, Xabier Arregi Murgiondo, Arantzazu Ozaeta Elorza
Grupo Anaya, 2007. ISBN 978-84-667-5083-7
Eleketan ari 1: proiektuak . Lehen Hezkuntza, Bigarren zikloa
Xabier Arregi Murgiondo, Mariam Bilbatua Pérez, Arantzazu Ozaeta Elorza
Grupo Anaya, 2007. ISBN 978-84-667-4930-5
Eleketan ari 2: Proposamen didaktikoa. Lehen Hezkuntza, Bigarren Zikloa
Xabier Arregi Murgiondo, Mariam Bilbatua Pérez, Arantzazu Ozaeta Elorza
Grupo Anaya, 2007. ISBN 978-84-667-5838-3
Eleketan ari 2: proiektuak : Lehen Hezkuntza, bigarren zikloa
Arantzazu Ozaeta Elorza, Mariam Bilbatua Pérez, Xabier Arregi Murgiondo
Grupo Anaya, 2007. ISBN 978-84-667-5835-2
Eleketan ari 2: Irakurgaiak . Lehen Hezkuntza, bigarren zikloa
Arantzazu Ozaeta Elorza, Xabier Arregi Murgiondo, Mariam Bilbatua Pérez
Grupo Anaya, 2007. ISBN 978-84-667-5837-6
Eleketan ari 1: Proposamen didaktikoa. Lehen Hezkuntza, Bigarren Zikloa
Xabier Arregi Murgiondo, Mariam Bilbatua Pérez, Arantzazu Ozaeta Elorza
Grupo Anaya, 2007. ISBN 978-84-667-4931-2
Nola artikulatu jakintza-arloa eta hizkuntza?: Zenbait lanabes eskolan erabiltzeko
Matilde Sainz Osinaga (coord.), Agurtzane Azpeitia Eizagirre, Eneritz Garro Larrañaga, Arantzazu Ozaeta Elorza, María Pilar Sagasta Errasti
Euskadiko Kooperatiben Goren-Kontseilua (EKGK), 2001
Aguirre asteasukoaren eracusaldiak: sermoia mintzaira-ekintzaren produktu historiko gisa
Arantzazu Ozaeta Elorza
Tesis doctoral dirigida por Luis María Larringan Aranzabal (dir. tes.). Universidad del País Vasco - Euskal Herriko Unibertsitatea (2009).
Tesis doctoral dirigida por Arantzazu Ozaeta Elorza (dir. tes.), Agurtzane Azpeitia Eizagirre (dir. tes.). Mondragon Unibertsitatea (2023).
La autoconfrontación como herramienta de formación: análisis de la actividad de seis enseñantes de educación primaria en la enseñanza del debate socio-científico
Tesis doctoral dirigida por Arantzazu Ozaeta Elorza (dir. tes.), Ecaterina Bulea Bronckart (codir. tes.), Matilde Sainz Osinaga (codir. tes.). Mondragon Unibertsitatea (2019).
Espainiar zeinu- hizkuntza eta testu generoak: interpretagaien eta gorren ekoizpen azterketa eta zenbait erronka didaktikarako
Tesis doctoral dirigida por Arantzazu Ozaeta Elorza (dir. tes.), Inés María García Azkoaga (codir. tes.). Mondragon Unibertsitatea (2018).
Hik Hasi 25. monografikoa: Ahozko hizkuntza lantzen : haur hezkuntzan hasi eta unibertsitateraino
coord. por Matilde Sainz Osinaga, Arantzazu Ozaeta Elorza, Eneritz Garro Larrañaga
Xangorin, 2010. ISBN 978-84-936543-4-4
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados