Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Nola bihurtu ahozkoa irakasgarri?: Gneroetan oinarritutako proposamen baterantz

  • Autores: Arantzazu Ozaeta Elorza, Eneritz Garro Larrañaga
  • Localización: Hik Hasi 25. monografikoa: Ahozko hizkuntza lantzen : haur hezkuntzan hasi eta unibertsitateraino / coord. por Matilde Sainz Osinaga, Arantzazu Ozaeta Elorza, Eneritz Garro Larrañaga, 2010, ISBN 978-84-936543-4-4, págs. 23-31
  • Idioma: euskera
  • Texto completo no disponible (Saber más ...)
  • Resumen
    • Azken urteotan areagotu egin da eskolan ahozkoa irakasteko premia, eta ahozko mintzairaren irakaspenak duen garrantzia azaleratu da: batetik, hitza hartzeko gai diren herritar parte hartzaile eta kritikoak sortu nahi dira; bigarrenik, beste ikasgai batzuk ikasteko bitartekari gisa ikusten da ahozkoa; hirugarrenik, ahozkoak gelako interakzio didaktikoaren erremua eta metodologia aktiboak ukitzen ditu; laugarrenik, ikasleen eskola arrakastarako eta integraziorako.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno