Instituciones
Área de conocimientoPortal Institucional (Dialnet CRIS)Identificadores de autorPeriodo de publicación recogido
|
|
|
HUHEZIko (MU) Lehen Hezkuntzako Graduko ikasleen hizkuntza- eta kultura-identitatea
Asier Irizar Mezo, Iñigo Ramirez de Okariz Tellería
Uztaro: giza eta gizarte-zientzien aldizkaria, ISSN 1130-5738, ISSN-e 3020-5115, Nº. 119, 2021, págs. 35-57
Curriculumaren euskal dimentsioa langai irakasle ikasketetan
Asier Irizar Mezo, Joxpi Irastortza Madariaga
Jakingarriak, ISSN 1697-6215, Nº. 77, 2018 (Ejemplar dedicado a: Hezkuntza, kultura eta identitatea hezkuntza eremuan), págs. 22-27
Hikzuntza tutoretza eta mintzagrama: Ikaskideen arteko euskararen erabileran eragiteko zenbait gako eta tresna
Asier Irizar Mezo
Jakingarriak, ISSN 1697-6215, Nº. 77, 2018 (Ejemplar dedicado a: Hezkuntza, kultura eta identitatea hezkuntza eremuan), págs. 66-70
Euskararen ezagutza eta erabilera binomioa: Mondragon Unibertsitateko Humanitate eta Hezkuntza Zientzien fakultateko 1. mailako ikasleak ulertzeko gakoak
Leticia García Fernández, Nekane Arratibel Insausti, Asier Irizar Mezo
Bat: Soziolinguistika aldizkaria, ISSN 1130-8435, Nº. 105, 2017 (Ejemplar dedicado a: X. Hausnartu Euskal Soziolinguistika Sariak), págs. 163-199
Huheziko ikasleen kultur eta hizkuntz identitateen bilakaeraren azterketa: eragiteko gakoak
Julen Arexolaleiba Biteri, Nekane Arratibel Insausti, Leticia Garcia Romano, Nekane Goikoetxea Agirre, Joxpi Irastortza Madariaga, Asier Irizar Mezo, Ainhoa Odriozala Aldalur, Iñigo Ramirez de Okariz Tellería, Iñaki Urruzola
Jakingarriak, ISSN 1697-6215, Nº. 76, 2017 (Ejemplar dedicado a: 40 urtean euskal gizartean eragiten), págs. 26-29
Hizkuntza portaeren motibo subjektiboez hausnarketa
Nekane Arratibel Insausti, Asier Irizar Mezo, Joxpi Irastortza Madariaga
Bat: Soziolinguistika aldizkaria, ISSN 1130-8435, Nº. 99, 2016 (Ejemplar dedicado a: Euskararen bilakaera soziolinguistikoa (1981-2011)), págs. 197-207
Pertsuasioa, administrazioan euskararekiko jarrera eta erabilera hobetzeko tresna
Joxpi Irastortza Madariaga, Iñaki García Fernandez, Asier Irizar Mezo, Nekane Arratibel Insausti
Uztaro: giza eta gizarte-zientzien aldizkaria, ISSN 1130-5738, ISSN-e 3020-5115, Nº. 93, 2015, págs. 69-83
Eneritz Garro Larrañaga, Karmele Perez Lizarralde, Agurtzane Azpeitia Eizagirre, Asier Irizar Mezo
Ikastaria: cuadernos de educación, ISSN-e 2255-1069, ISSN 0213-3636, Nº. 18, 2012 (Ejemplar dedicado a: Sekuentzia didaktikoak eta hizkuntzen curriculuma: teoria eta praktika), págs. 195-219
Asier Irizar Mezo
Jakingarriak, ISSN 1697-6215, Nº. 65, 2009, págs. 26-29
Asier Irizar Mezo, Kepa Sarasola Gabiola
Hizpide: helduen euskalduntzearen aldizkaria, ISSN-e 2530-3287, ISSN 1136-5714, Año 26, Nº. 69, 2008, págs. 47-61
Ahozko gogoetasua eta hizkuntzen programazio bateratua: Esperientzia bat unibertsitatean
Arantzazu Ozaeta Elorza, Begoña Pedrosa Lobato, Asier Irizar Mezo, Beñat Doxandabaratz Otaegui
Hik Hasi 25. monografikoa: Ahozko hizkuntza lantzen : haur hezkuntzan hasi eta unibertsitateraino / coord. por Matilde Sainz Osinaga, Arantzazu Ozaeta Elorza, Eneritz Garro Larrañaga, 2010, ISBN 978-84-936543-4-4, págs. 80-90
Lehen hiztegia: Lehen hezkuntzako ikasleei egokitutako hiztegia
Jordi Induráin (dir.), Asier Irizar Mezo, Iñigo Ramirez de Okariz Tellería
Vox, 2011 (3 ed.) . ISBN 84-7153-990-X
Administrazioko testugintzan sakontzeko ikastaroa: Europako Erreferentzi Marco Bateratuko C2 mailara egokitua
Idurre Alonso Amezua, Eneritz Garro Larrañaga, Asier Irizar Mezo
IVAP, 2010. ISBN 978-84-7777-354-2
Vasco de cada día = Eguneroko euskara
Asier Irizar Mezo, Javier Lorente Villamor
Barcelona : Difusión, 2007. ISBN 84-8443-456-7
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados