pág. 11
Herri eta hiri hezitzaileak, konumitate osoa hezkuntzaren erantzule bihurtzeko bidea
Olaia Jimenez-Arrieta, Nerea Agirre García, Ion Caballero Gómez, Ziortza Jimenez
págs. 12-19
Hezitazileen Sentikortasuna Garatzeko Programa (SGP)
Alexander Barandiaran Arteaga, Elena López de Arana Prado, Alexander Muela Aparicio, Iñaki Larrea Hermida, José Ramón Vitoria Gallastegui
págs. 22-27
Ikasleen Ikaskide taldeak eta irakasleen ikasarea
Ainara Artetxe Aranaz, Ana Usabiaga Arizmendi, Mariam Bilbatua Pérez
págs. 28-33
Irakasleen formazioa berritzeko metodologia: autokonfrontazioa. Esperientzia bat Zarauzko Salbatore Mitxelena ikastolan
págs. 34-39
Komunikazio Garapena Neurtzeko Zerrenda (KGNZ)
Iñaki García Fernandez, Inger Margareta Almgren Spare, Nekane Arratibel Insausti, Julia Barnes Mason, Andoni Barreña Agirrebeitia, Maria José Ezeizabarrena Segurola
págs. 40-42
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados