Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Ziurgabeak diren testuinguruen erabilera Haur Hezkuntza Graduko ikasleen formazioan

  • Autores: Elena López de Arana Prado, Zaine Rekondo Rodríguez, Eider Salegi Arruti
  • Localización: Ikastaria: cuadernos de educación, ISSN-e 2255-1069, ISSN 0213-3636, Nº. 19, 2013 (Ejemplar dedicado a: Irakasleen prestakuntza eta prestakuntzaren ikerketa: hautu teorikoak, metodologikoak eta esperientziak), págs. 285-310
  • Idioma: español
  • Enlaces
  • Resumen
    • Artikulu honetan Mondragon Unibertsitateko Humanitate eta Hezkuntza Zientzien Fakultateko Haur Hezkuntza Graduaren 2 mailan kokatzen den 10 ECTSko Estrategia metodologikoak eta ebaluazioa Haur Hezkuntzan deritzan materiaren planteamendua aurkezten da. Gure materian ziurgabeak diren testuinguruak sortzen ditugu non errealitatean oinarritutako erronka berriak aurkezten diren eta horien ebazpenerako metodologia transdiziplinarrak beharrezkoa duen pentsamendu konplexua garatu beharra dagoen.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno