Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Experiències d'aula amb el treball amb controvèrsies sòcio-científiques. Educació per al desenvolupament i la salut, pseudociències i eines per a l'avaluació d'activitats

  • Autores: Jordi Domènech Casal, Iván Marchán Carvajal, Quique Vergara
  • Localización: Ciències: revista del professorat de ciències de primària i secundària, ISSN-e 1699-6712, Nº. 30, 2015 (Ejemplar dedicado a: Desembre), págs. 32-38
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • English

      Socio-Scientific Issues (SSI) and Responsible Research and Innovation are candidate contexts for Science Education in relevant conflicts. We present several classroom activities on pseudo-sciences and education for Development and Health and we propose tools and didactic scaffolds to guide students’ work in the classroom when using CSC

    • català

      Les controvèrsies sòcio-científiques (o CSC) i la Recerca i Innovació Responsables són contexts candidats per a ubicar l’ensenyament de les ciències en conflictes rellevants. Es presenten diverses activitats d’aula al voltant de les pseudociències, l’educació pel desenvolupament i l’educació per a la salut, i es proposen eines i bastides didàctiques per acompanyar el treball a l’aula amb CSC.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno