Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Resumen de Emoción para ensinar música: o percorrido dun profesor exemplo de boas prácticas

Lucía Casal de la Fuente

  • galego

    Como saber se un profesor ou profesora é exemplo de boas prácticas? Traballo nunha investigación na que intentamos dar resposta a este interrogante analizando unhas 1 00 prácticas na Educación Infantil. Neste texto expoño o recorrido dun profesor, seleccionado para a mostra deste proxecto, e analizo a súa narrativa e pensamento, expoñendo as claves que xustifican a súa didáctica. Os resultados encamiñan as decisións pedagóxicas b aixo a influencia dun pedagogo que o marcou de por vida, Willems, e das propias vivencias escolares. As ganas de innovar e cambiar o que non funciona na didáctica da música son o aliciente deste profesor

  • English

    How can we know if a teacher is “example of good practices”? I take part in a research in which we try to answer to this question by analyzing about 100 practices regarding Early Childhood Education. Here I expose the itinerary of a teacher, and I analyze his narrative and thinking, presenting the keys that justify his didactics.The results guide the pedagogical decisions under the influence of both a pedagogue that marked him for life, and his life lessons from school memories. The willing to innovate and change traditional music teaching and education, are the incentives of this teacher.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus