Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Actividade física extraescolar e rendemento académico

    1. [1] Universidade de Vigo

      Universidade de Vigo

      Vigo, España

  • Localización: Revista de estudios e investigación en psicología y educación, ISSN-e 2386-7418, Nº. Extra 5, 2015 (Ejemplar dedicado a: XIII Congreso Internacional G-P de Psicopedagogía. Área 5: FAMILIA, ESCUELA Y COMUNIDAD), págs. 47-51
  • Idioma: gallego
  • Enlaces
  • Resumen
    • galego

      Pretendemos conocer a práctica de actividade física extraescolar e si esta mellora o rendemento académico, mediante unha investigación descriptiva, transversal, cuantitativa, utilizando un cuestionario aplicado en nenos/as de entre 10 e 13 anos de douscolexios de Educación Primaria e as notas académicas da primeira avaliación, sendo analizados co SPSS/21. Os resultados sinalan que o 72,3% do alumnado practica actividades físicas extraescolares, que a media das notas académicas é de 6,77 e que o IMC se sitúa en torno a dos 20 kg/m 2 . As diferenzas significativas (p<.05) indican que a prácticade actividade física extraescolar ten unha influenza positiva no rendemento académico.

    • English

      We want to know the extracurricular physical activity and demonstrate that this practice improves academic performance. That was a descriptive, cross-sectional, quantitative research using a questionnaire (applied to children/ as between 10 and 13 years in two primary schools) and academic notes first assessment being analyzed with SPSS/21. Results indicate that 72.3% of the students practiced extracurricular physical activities, the academic average is 6.77 notes and that BMI is around 20 kg/m2 . Significant differences (p< .05) seem to suggest that the practice of extracurricular physical activity has a positive influence on the academic performance.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno