Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Textual Patterns for PR on City Marketing when Dealing with A German and Italian Speaking Area

    1. [1] Università di Udine
  • Localización: Trípodos, ISSN-e 2340-5007, ISSN 1138-3305, Nº. 24, 2009 (Ejemplar dedicado a: Global Public Relations: Trends and Challenges), págs. 85-94
  • Idioma: inglés
  • Enlaces
  • Resumen
    • Aquesta contribució pretén explorar els models textuals i les característiques lingüístiques que porten a l’èxit en l’estratègia de màrqueting subjacent a la promoció recíproca d’una ciutat i un gran esdeveniment esportiu. Els factors d’imatge rellevants de les dues realitats que s’han de transferir mútuament, un cop definides pels promotors, requereixen una realització lingüística i textualment coherent. Generalment ja es posa atenció en els aspectes lingüísticament superficials, però sovint no s’incideix prou amb la cohesió del text quan s’informa sobre un esdeveniment relatiu a la ciutat.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno