Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Avaluació continuada a través de la plataforma Moodle

  • Autores: Mercè Costa Cuberta, Josep M. Duran, Marta Espasa Queralt, Alejandro Esteller Moré, Jordi Jofre Monseny, Daniel Montolio, Pilar Sorribas Navarro, Javier Vázquez
  • Localización: Temps d’Educació, ISSN 0214-7351, Nº 51, 2016, págs. 155-170
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • L’objectiu d’aquest article és descriure el sistema d'avaluació contínua dissenyat per a una assignatura molt massificada utilitzant la plataforma Moodle, així com analitzar els resultats obtinguts. Les proves d'avaluació s'han implementat a través de qüestionaris en la plataforma Moodle. El disseny d’aquest sistema d'avaluació per qüestionaris online ha permès aplicar un sistema d'avaluació contínua igual a tots els grups, amb un feedback immediat. Els resultats obtinguts permeten concloure que la valoració d'aquesta metodologia d'aprenentatge i sistema d'avaluació és positiva. Però també és important destacar que els resultats són molt sensibles en funció de com es consideri la nota de l’avaluació contínua per determinar la nota final.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno