págs. 7-13
págs. 15-20
El sentit de les humanitats i de l'humanisme: cap un món sense músics, poetes, historiadors, filòsofs, antropòlegs...?
págs. 21-24
págs. 25-34
L'ensenyament de les humanitats a la universitat
Emilio Suárez de la Torre, Hélène Rufat, Pol Capdevila, Alberto Nodar Domínguez
págs. 35-46
págs. 47-65
págs. 67-82
El repte de l'ensenyament de les humanitats a la universitat: connectar amb la societat
págs. 83-90
Viajar para aprender: el crucero transatlántico universitario de 1934
pág. 93
págs. 95-106
Las mujeres se embarcan hacia el futuro: las cruceristas de 1934
págs. 107-122
Cruceristas en el año 1934: otro descubrimiento de América
págs. 123-135
El catalá com a L2: l'aprofitament de les TIC per a l'aprenentatge lingüístic en un context castellanitzat
págs. 139-153
Avaluació continuada a través de la plataforma Moodle
Mercè Costa Cuberta, Josep M. Duran, Marta Espasa Queralt, Alejandro Esteller Moré, Jordi Jofre Monseny, Daniel Montolio, Pilar Sorribas Navarro, Javier Vázquez
págs. 155-170
Adhesió a la dieta mediterrània en els estudiants de Ciències de la Salut del Campus de Bellvitge
Vanesa Berlanga Silvente, Octavi Salarich Sabé, Ibai Gorriti Romero, Aida Comas Calonge, Neus Borrego Martí, Enrique Lázaro Fontanet
págs. 171-185
págs. 189-219
Una introducción al álgebra en el siglo XVI: "La regla de la cosa" de Juan Pérez de Moya
págs. 223-247
Vida i emocions: treballant amb diaris personals narratius a educació secundària
págs. 249-264
págs. 265-282
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados