Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Aprendre a ser mestre de religió catòlica. Testimonis d’un procés de formació inicial a partir de la seva narrativa

    1. [1] Universitat Ramon Llull

      Universitat Ramon Llull

      Barcelona, España

  • Localización: Ars Brevis: anuario de la Càtedra Ramon Llull Blanquerna, ISSN 1136-3711, Nº. 22, 2016, págs. 77-95
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • català

      Aquest article posa de relleu la formació de mestres de religió catòlica durant el procés de formació inicial a partir de la seva experiència viscuda a la Universitat. A través de l’anàlisi en profunditat de les narratives dels estudiants, s’aporten elements per a la reflexió i l’anàlisi amb la intenció que ens ajudin a bastir una formació dels futurs mestres genuïnament educativa i vinculada a l’Església, i que aquesta contribució sigui un element configurador de l’itinerari de la DECA a la Facultat.

    • English

      This article highlights the education of Catholic religion teachers through out their initial training from their experience at university. By thoroughly analysing the students’ narratives, elements for reflection and analysis are proposed with the aim of helping us to construct a genuinely educational, Church-linked education for prospective teachers. Also this contribution is intended to be a shaping element for the DECA (Ecclesiastical Declaration of Academic Competence) itinerary at the Faculty.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno