Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Desenvolvemento dos Estándares Europeos de Competencia na formación inicial dos profesionais da Orientación Educativa na Universidade de Santiago de Compostela

    1. [1] Universidade de Santiago de Compostela

      Universidade de Santiago de Compostela

      Santiago de Compostela, España

  • Localización: Revista de estudios e investigación en psicología y educación, ISSN-e 2386-7418, Nº. Extra 7, 2017 (Ejemplar dedicado a: XIV Congreso Psicopedagogía. Área 7: FORMACIÓN Y TRANSICIÓN PARA EL MUNDO DEL TRABAJO), págs. 7-11
  • Idioma: gallego
  • Títulos paralelos:
    • European competence standards development in the initial training of educational guidance professionals at the University of Santiago de Compostela
  • Enlaces
  • Resumen
    • galego

      O obxectivo deste estudo é analizar as competencias contempladas na formación inicial dos Orientadores/as Educativos/as da Universidade de Santiago de Compostela, coa intención de establecer a súa correspondencia cos Estándares Europeos de Competencia elaborados no marco dos Proxectos NICE I e II. Na investigación emprégase unha metodoloxía cualitativa. Os resultados indican que o deseño do Máster de formación de profesorado (Orientación) recolle os principais estándares europeos de competencia elaborados dende o NICE. Non obstante, o nivel de adquisición por parte do alumnado parece ser algo superficial, centrándose máis nos aspectos teóricos que nos prácticos.

    • English

      The objective of this study is to analyze the competences included in the initial training of the Educational Counsellors at the University of Santiago de Compostela, with the main goal of establishing a correspondence between the European Competence Standards, which were elaborated in the framework of the NICE I and II Projects (Network for Innovation in Career Guidance & Counselling in Europe). A qualitative methodology was used in this research, based mainly on a documentary analysis and the development of a discussion group where students and teachers were undertaken. The results obtained highlight that the teacher training Master (Guidance) reflects the main European Competence Standards developed by NICE networking. Nevertheless, the students’ acquisition level seems to be a little superficial, focusing on theoretical rather than practical topics.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno