Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Reflexiono per comprendre, comprendre’m i fer comprendre

  • Autores: Núria Borràs Rovira
  • Localización: Guix: Elements d'acció educativa, ISSN 0213-8581, Nº. 449, 2018, págs. 19-25
  • Idioma: catalán
  • Texto completo no disponible (Saber más ...)
  • Resumen
    • Els textos reflexius són escrits en què el destinatari és el propi autor. A l’escola Riera de Ribes constitueixen una eina de coneixement imprescindible per poder acostar-se al pensament propi i al dels altres. I tot plegat en contextos complexos on s’intenta comprendre el món real a partir de preguntes autèntiques que ens permeten comprendre, comprendre’ns i fer comprendre. Explico, penso, canvio, comunico, transformo la realitat i milloro. Un exercici metacognitiu indispensable en el camí de l’aprenentatge.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno