Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Piropos: afagadores ou práctica que mantén os estereotipos de xénero?

    1. [1] Universidade de Vigo

      Universidade de Vigo

      Vigo, España

  • Localización: Educación social e escola: análise da última década (2006-2016) / Xosé Manuel Cid Fernández (dir.), Sofía Riveiro Olveira (dir.), María Victoria Carrera Fernández (dir.), María Montserrat Castro Rodríguez (dir.), Xosé Ramos Rodríguez (dir.), Alberto Fernández de Sanmamed Santos (dir.), Antía Cid Rodríguez (dir.), Patricia Alonso Ruido (dir.), Francisco Xosé Candia Durán (dir.), 2018, ISBN 978-84-697-7024-5, págs. 739-752
  • Idioma: gallego
  • Enlaces
  • Resumen
    • A través dos piropos transmítense mensaxes en relación ao corpo, especialmente no tocante a aspectos sexuais do corpo das mulleres. O obxectivo deste traballo é analizar a presenza dos piropos nas mensaxes que intercambian mozos e mozas. Para isto, lévase a cabo unha investigación cualitativa coa técnica de grupos de discusión nun centro educativo de secundaria. Os resultados móstrannos que as mozas seguen recibindo piropos que fan referencia á súa aparencia e ó seu corpo sexuado, reforzando os estereotipos de xénero que vinculan a feminidade coa beleza da aparencia física e a instrumentalización dos seus corpos sexuados para o pracer dos homes; que os piropos son emitidos non só por coñecidos (familia, compañeiros/parellas), senón tamén por descoñecidos (estraños), sendo os emitidos por descoñecidos os que xeran maior malestar nas mozas. Finaliza este traballo cunhas reflexións relativas á necesidade de abordar os contidos das mensaxes verbais como condutas que seguen a manter os estereotipos de xénero e o labor do/a Educador/a Social na educación para igualdade


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno