Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


L’alumnat estranger present al sistema educatiu de les Illes Balears: característiques i comparació dels resultats acadèmics en relació amb l’alumnat espanyol

    1. [1] Universitat de les Illes Balears

      Universitat de les Illes Balears

      Palma de Mallorca, España

  • Localización: Anuari de l'Educació de les Illes Balears, ISSN 1889-805X, Nº. 2019, 2019 (Ejemplar dedicado a: Família i educació), págs. 190-208
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • español

      El trabajo que presentamos hace referencia al alumnado extranjero matriculado en el sistema educativo de las Islas Baleares durante el curso 2018-2019 y pretende una doble finalidad: en primer lugar, seguir la línea expositiva de años anteriores en referencia a los datos básicos que explican su dimensión, distribución por diferentes variables (tipología de centros educativos, islas, modalidades de estudios, sexo, continente y nacionalidad, etc.) y, en segundo lugar, hacer una comparativa de los resultados académicos dentro de la enseñanza obligatoria (Educación Primaria y ESO) entre el alumnado español y el alumnado extranjero.

    • català

      El present treball fa referència a l’alumnat estranger matriculat al sistema educatiu de les Illes Balears durant el curs 2018-2019 i pretén una doble finalitat: en primer lloc, seguir la línia expositiva d’anys anteriors pel que fa a les dades bàsiques que expliquen la seva dimensió, distribució per diferents variables (tipologia de centres educatius, illes, modalitats d’estudis, sexe, continent i nacionalitat, etc.) i, en segon lloc, fer una comparació dels resultats acadèmics dins l’ensenyament obligatori (educació primària i ESO) entre l’alumnat espanyol i l’alumnat estranger.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno