págs. 16-27
Autonomia de centre i rendició de comptes: una agenda internacional amb múltiples respostes escolars
págs. 28-41
págs. 42-49
El sistema educatiu a les Illes Balears
Pere Moyà Niell, Antoni Bauzà Sampol, María Belén Pascual Barrio, Joan Alfred Amer Fernández, Margalida Vives Barceló
págs. 52-76
La universitat espanyola a debat: dues dècades després de la Declaració de Bolonya
Juan Félix Cigalat, María Jesús Mairata Creus, Juan José Montaño Moreno
págs. 78-92
El sistema universitari a les Illes Balears
Lluís Ballester Brage, Andrés Nadal Cristóbal, Albert Cabellos Vidal
págs. 94-110
págs. 112-139
Relat: l’educació dels infants de 0 a 3 anys i la necessària equitat a les Illes Balears
págs. 140-162
págs. 164-173
págs. 176-188
L’alumnat estranger present al sistema educatiu de les Illes Balears: característiques i comparació dels resultats acadèmics en relació amb l’alumnat espanyol
págs. 190-208
págs. 210-219
Sonia Jofré Sánchez, M. Victòria Ramis Ramis, David Riera Riu, Rafael Rodríguez Armero, Anna Sala i Ferran, Omar Samuel Vial Yagüe
págs. 222-235
Els educadors socials als centres de secundària: obrint les escoles a la comunitat
Begoña Ferretjans Moranta, Margarida Llull Llull, María Belén Pascual Barrio, Maria Antònia Gomila Grau
págs. 236-250
Passat, present i desig de futur del Nou Llevant – Soledat Sud: projecte artístic transdisciplinari ‘Re-habitar el barrio’
Pere Antoni Salvà Tomàs, Magdalena Jaume Adrover, Noemy Berbel Gómez
págs. 252-266
págs. 268-290
págs. 292-306
págs. 308-315
“Joieria Gràfica”: un projecte creatiu de l’Escola d’Art de Menorca
págs. 316-323
págs. 324-340
El projecte Galàxia 3.1 del Col·legi Sant Pere: una experiència de treball en equip
págs. 342-354
Alfabetització digital: reptes educatius per integrar els adults en el maneig de les TIC
págs. 356-375
págs. 376-385
Associacions de pares i mares d’alumnes: la participació de les famílies com a col·lectiu
Miquel Àngel Guerrero Company, Glòria Ferrer Camps, Catalina Cebrián Alcolea
págs. 388-400
Avaluació dels efectes del Programa de Competència Familiar Universal en centres educatius de primària i secundària: (PCF-U, 11-14)
Carmen Orte Socias, Grup d'Investigació i Formació Educativa i Social (GIFES)
págs. 402-410
Diferències entre mares i pares en l’aprofitament d’un programa de prevenció familiar de drogues
Lluís Ballester Brage, Joan Alfred Amer Fernández, Lidia Sánchez Prieto, Albert Cabellos Vidal
págs. 412-422
«Sap que la soca més s’enfila com més endins pot arrelar»: l’Escolania de Lluc projectada al futur
Ricard Terradas Calafell, Xisca Moreno Brunet, Joan Josep Comas Seguí
págs. 424-440
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados