Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


La influència de l’entorn familiar en els processos educatius d’adolescents immigrants

    1. [1] Universitat de les Illes Balears

      Universitat de les Illes Balears

      Palma de Mallorca, España

  • Localización: Anuari de l'Educació de les Illes Balears, ISSN 1889-805X, Nº. 2019, 2019 (Ejemplar dedicado a: Família i educació), págs. 210-219
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • español

      Durante los primeros años de vida, la significación del contexto familiar pasa de ser prácticamente absoluta durante la infancia a perder valor cuando llega la adolescencia. Las ansias de autonomía de la persona obligan a redefinir los roles de la familia en los procesos educativos de los jóvenes. El impacto de estos cambios asume trascendencia en los adolescentes de origen inmigrante, que suman a la complejidad inherente de la evolución vital el cambio cultural.

    • català

      En el decurs dels primers anys de vida, la significació del context familiar passa de ser gairebé absoluta durant la infantesa a perdre valor quan arriba l’adolescència. Les ànsies d’autonomia de la persona obliguen a redefinir els rols de l’entorn familiar en els processos educatius dels joves. L’impacte d’aquests canvis assumeix transcendència en els adolescents d’origen immigrant, que sumen a la complexitat inherent de l’evolució vital el procés de canvi cultural.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno