This research has been conducted with the aim of the priority of implementation barriers to virtual education at Payame Noor University. The research method is applied in terms of purpose and is descriptive in terms of data collection. The results showed that: The main barriers to implementing virtual utilization education are cultural barriers. The findings of this study indicate that: The lack of support from university administrators, lack of information and useful training for students, and lack of awareness of the higher education authorities to the virtual educational system are in the first priority of implementation barriers to providing virtual education.
Esta investigación se realizó con el objetivo de priorizar las barreras de implementación a la educación virtual en la Universidad Payame Noor. El método de investigación que se aplica en términos de propósito es descriptivo. Los resultados mostraron que: Las principales barreras para implementar la educación virtual de utilización, son las barreras culturales. Los resultados de este estudio indican que: La falta de apoyo de los administradores universitarios, la falta de información y capacitación útil para los estudiantes y la falta de conciencia de las autoridades de educación superior sobre el sistema educativo virtual, es la primera prioridad de las barreras de implementación para proporcionar servicios de educación virtual.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados