Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Tauletes digitals

  • Autores: Pilar de Bolós, Mariona Carolà, Roser Bodró
  • Localización: IV Jornades TIC i educació: aprenentatge mòbil : 21 i 22 d'octubre de 2016, 2016, ISBN 978-84-8458-480-3, pág. 115
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • El projecte educatiu de l’escola Carme Auguet té com a eix transversal la Ciència i la Tecnologia, per això, des de fa uns anys es treballa per a què la tecnologia sigui present a l’escola com a un recurs més en el procés d’aprenentatge. El curs 2015-16 s’ha optat per comprar una tauleta per a cada aula, tenint en compte els avantatges d’introduir els dispositius mòbils a l’aula: - Permeten la mobilitat a l’aula i a l’escola, es poden moure sense problema d’un lloc a un altre. - Donen autonomia i creativitat. - Ajuden a atendre la diversitat: es pot modificar el grau de dificultat en funció de l’alumnat. En definitiva, permeten una metodologia de treball més individualitzada. - Faciliten l’accés a la informació de manera ràpida. - S’adeqüen al treball de l’alumnat d’edats més primerenques ja que el fet que siguin tàctils suggereix un funcionament molt intuïtiu. - Afavoreixen l’aplicació de projectes compartits, per tant, fomenten el treball en grup. - Esdevenen una nova eina de comunicació. - En definitiva, valorem que les tauletes digitals ens ajudaran a introduir canvis en la manera de construir el coneixement. També creiem que el docent és un agent clau per a la innovació educativa, i per tant, cal que es formi sobre l’ús d’aquest recurs per atendre les necessitats actuals. Per tal d’aprofitar totes les possibilitats que ens dóna la tauleta s’ha considerat important dissenyar una línia de treball per a unificar criteris establint com s’utilitzen les tauletes a l’aula, amb quina finalitat i amb quina metodologia.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno