Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


El pensament computacional a educació infantil i cicle inicial

  • Autores: Neus Pararols, Mireia Pérez
  • Localización: IV Jornades TIC i educació: aprenentatge mòbil : 21 i 22 d'octubre de 2016, 2016, ISBN 978-84-8458-480-3, pág. 99
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • Aquesta experiència s’ha portat a terme al llarg del curs 2015 – 2016 a l’escola M. Àngels Anglada de Figueres, a P4, P5 i Cicle Inicial. S’ha treballat dins l’ambient de robòtica a Educació Infantil i amb grups reduïts a Cicle Inicial, amb una durada d’1,5 hores setmanals. En aquest espai, cada setmana s'han plantejat propostes per tal que l’alumnat programi les bee-bots per fer-les arribar a un objectiu concret. Paral·lelament al treball de robòtica, s'han facilitat activitats per introduir els infants a la programació, ajudant-los així a desenvolupar el pensament computacional. http://prezi.com/2iib2u2-ts91/?utm_campaign=share&utm_medium=copy&rc=ex0share https://sites.google.com/site/ambientsinfantilanglada/els-diferents-ambients/robotica


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno