Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Aprenem matemàtiques programant

  • Autores: Eulàlia Canet
  • Localización: IV Jornades TIC i educació: aprenentatge mòbil : 21 i 22 d'octubre de 2016, 2016, ISBN 978-84-8458-480-3, pág. 8
  • Idioma: español
  • Enlaces
  • Resumen
    • L’experiència que presento a continuació s’ha dut a terme al Cicle Inicial de l’escola Castell de Farners, de Santa Coloma de Farners (Girona) el curs 2015-16. A partir de l'aposta de l'escola per a l'ús de les noves tecnologies com a reforç de l'aprenentatge, vam iniciar un projecte de centre per incorporar l'ús de robots educatius a l’aula. Aquesta iniciativa, es basa en la utilització de robots educatius (Dash & Dot) per a la consolidació dels continguts matemàtics treballats a l'aula. En les diferents sessions, es treballen aspectes com el càlcul mental, les diferents tipologies d'angles o l'orientació espacial, mitjançant reptes o jocs. La distribució dels alumnes en grups de treball cooperatiu, amb “càrrecs” específics i de caràcter rotatiu, permet així mateix treballar la inclusió de totes les realitats que es donen a l'aula


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno